סינרגיה
סוד ההצלחה
המורכבות של עולם המדיה העכשווי והעובדה שאנו חיים ב"עולם שטוח", בו כל סוגי המדיה הם 'ביט דיגיטאלי' אחד, הפכו את נושא הסינרגיה לחשוב מאי פעם.
סינרגיה (ובעברית איגבור) היתה חשובה תמיד, שכן היא מבטאת פעולה משותפת של מספר גורמים בחברה או בארגון. הפעולה המשותפת מעניקה תוצאה חזקה יותר, מאשר הצירוף של פעולות כל הגורמים בנפרד והיא תנאי יסוד להצלחה.
כל פרוייקט של מיתוג, בניית תדמית, תכנון אסטרטגיה תקשורתית, ניהול מצבי משבר וכו' – מערב מספר גורמים בחברה או בארגון. החל במקבלי ההחלטות הבכירים, המשך במנהלי תחומי התקשורת, השיווק והקד"מ, המשך במעצבים והקופירייטרים וכלה באנשי מכירות ונותני שירותים. כל אלו פועלים תחת מטריה אחת ורק סינרגיה מוחלטת בין כולם – עשויה להבטיח הצלחה בהשגת מטרות החברה או הארגון.
"מנטור פיתוח עסקי" מבססת את פעילותה למען לקוחותיה על סינרגיה מושכלת, מלאה ועקבית בין כל הגורמים המשפיעים על התקדמות החברה לעבר מטרותיה האסטרטגיות ולמען הגשמת יעדיה האסטרטגיים.