תחקיר
לב לבם של המיתוג, הבידול והמינוף
בניית תכניות תקשורת, מיתוג, שיווק וקידום – מתאפיינים בעידן הזה בתחכום רב. בבסיס היכולת לבנות ללקוח את תכנית הפעולה האופטימאלית עבורו – ניצב תחקיר העומק.
תחקיר איכותי חייב להתבצע במהירות, ביעילות ובדיסקרטיות, תוך התמקדות בעיקר, לימוד מהיר של חומרים בהיקף רחב, זיהוי של נקודות תורפה, הזדמנויות וקשיים והבנה מעמיקה של התהליכים הנדרשים למימוש מטרות הלקוח.
תחקיר עומק הופך קריטי עוד יותר במקרים של ניהול מצבי מעבר ומצבי משבר ובפרוייקטים בהם נדרשת השפעה ממוקדת על מקבלי החלטות במדיה ו/או בקרב מקבלי החלטות במישורים המקומי, האיזורי והלאומי.
שלמה אברמוביץ מביא עמו לכל פרוייקט ניסיון ארוך שנים בביצוע תחקירים רגישים בנושאים ישראליים ובינלאומיים, יכולת ליצירת קשר מהיר עם מקורות מידע ומקבלי החלטות, הבנה מעמיקה של תהליכים ודרכי קבלת החלטות, יכולת ללמוד נושאים רחבים מאוד במהירות הבזק ויכולת לזהות את הנושאים העיקריים החיוניים להצלחה.