הצלחות — כנגד כל הסיכויים
שלמה אברמוביץ' וצוות מנטור מקבלים על עצמם גם משימות בלתי אפשריות ובהן בין היתר:
- מיתוג מאפס, או כמעט מאפס;
- ניהול מצבי משבר מורכבים;
- הפעלת טכניקות "גרילה" להצלחה במשימות מאתגרות;
- ליווי חברות משלב הזרע עד ל'אקזיט';
- החייאה והתנעה מחדש של חברות וארגונים במצב של 'מוות קליני';
- מהפכים וניצחונות במסעי בחירות קשים;
- הצלחות בולטות במאבקי סביבה ובמאבקים חקלאיים;
- תחקירי עומק ייעודים.
בין הרוכבים על גל ההצלחה ◄◄◄
הצלחה כנגד כל הסיכויים. תחילת קמפיין לאחר החלטת ולנת"ע חתומה פה אחד. גיבוש אסטרטגיה ושפה לקמפיין. הובלת מהלכים גלויים וסמויים לביטול ההחלטה. שימוש מושכל ברשתות חברתיות ובתקשורת הכללית. הובלת הקמפיין, יחד עם נבחרת אנשי מקצוע איכותיים, עד להודעה הרשמית על ביטול התכנית.
ריפוי פצעים כרוניים או עקב תאונות וטראומות: ליווי והחייאת החברה ממצב של 'חברה סגורה'. הובלת החברה ליצור מחדש של התרופה שפיתחה. מיתוג מאפס. בניית אתר וביצוע סרטי הדגמה בתלת ממד. גיוס מנכ"ל וצוות. ייזום וביצוע ניסויים בבתי חולים. חשיפת החברה והתרופה בכנסים בינלאומיים. הובלת החברה עד ל'אקזיט' ע"י השקעה בחברה לפי שווי של כ 90 מיליון דולר. בהמשך עברה פוליהיל לשליטת 'כלל תעשיות ביוטכנולוגיה' (47%).
חברה לייצור אנרגיה מפצלי שמן: ליווי משלב של 'חברה סגורה' לחלוטין ועד ל'אקזיט'. חידוש ותחזוקת פטנטים. חשיפה תקשורתית רחבת היקף בארץ ובעולם. השגת זיכיון כרייה במישור רותם. ביצוע 'הפקת הדגמה' במסגאת מסיבת עיתונאים לתקשורת ישראלית ובינלאומית. חתימה על עסקה למכירת חלק מהחברה למשקיע בעל שם, תמורת מיליוני דולרים.
החדרה והטמעה חלוצית של שיטת השתלת השיניים ALL-ON-4 שפיתח ד"ר פאולו מאלו. מיתוג ד"ר יורם רוזן כרופא מוביל ופורץ דרך בתחום השתלות שיניים ביום אחד. גיבוש – יש מאין – של 'שפה' ומיתוג של המושג 'השתלת שיניים ביום אחד' בישראל. ליווי ד"ר פאולו מאלו במסיבת עיתונאים בישראל בנושא ALL-ON-4 והופעתו בפני כ 700 רופאי שיניים. העמקת המודעות לשיטת ההשתלה בדרכי חשיפה מתקדמות. מעבר מחוסר אמון אל הטמעה סוחפת של השיטה בקרב רבים מבין רופאי השיניים בארץ.
מכשור להנעת איברים משותקים: ליווי משלב מוקדם של חיי החברה. מיתוג ובנייה – יש מאין – מחברה אנונימית לחברה עם חשיפה מעולה. בניית 'שפה' עיצובית ושיווקית. גיבוש דרכים להשגתre·imbursement . חשיפות תקשורתיות איכותיות. ביצוע סרטי הדגמה בתלת ממד. ליווי עד שלב ה'אקזיט', כאשר החברה נרכשה על ידי המיליארדר אלפרד מאן, בעל השליטה בחברת Mannkind. בהמשך מוזגה נאסס לתוך 'ביונס' תמורת 75 מיליון דולר במזומן ובמניות.
חברת הייטק מובילה בעולם בתחום ייצור תוכנות לראוטרים ולבית החכם. ליווי החברה משלב מוקדם בהתפתחותה. בניית שפה ומיתוג. מהלכים לגיוס כוח אדם, גיבוש גאוות יחידה ונאמנות לחברה בשיטות ייחודיות. חשיפת תקשורתית לפיתוחים ומוצרי דגל. ליווי תקשורתי של החברה עד שלב ה'אקזיט' ורכישתה תמורת 109 מיליון דולר.
חברת טכנולוגיה מובילה לניהול החתימה האלקטרונית המבוססת על הצפנת מפתח ציבורי: מיתוג ובניית 'שפה'. חשיפה תקשורתית נרחבת. הצגת הטכנולוגיה בפני כנסת ישראל. ליווי תהליך החקיקה המוצלח של חוק החתימה הדיגיטלית, בנוסח שהוביל את החברה להצלחה רבתי.
ביצוע קמפיין בחירות מאפס. תחילת עבודה עם סקרי אמת של 24% אחוז תמיכה בלבד. גיבוש טכניקות גרילה לחשיפה איכותית ומהירה. ביצוע 5 קמפיינים שונים ומקבילים לחמישה אזורי בחירה נבחרים בעיר. ניצחון בסיבוב ראשון. ניצחון ומהפך בסיבוב שני.
מוזיאון השואה הראשון בעולם: מיתוג מכמעט אפס. בניית 'שפה' חדשה לארגון. ייזום, הקמה ותפעול של אתר אינטרנט רב לשוני רחב ממדים. ייזום והובלת מסיבות עיתונאים עם חשיפה נרחבת לגילוי מידע חדש מן הארכיון. חשיפה רחבת היקף של המוזיאון באמצעי תקשורת בארץ ובעולם. ייזום והובלה של מיזם 'סודות מן הבוידעם' שזכה לחשיפה בינלאומית.
ציוד אב"כ אזרחי וצבאי: מיתוג מאפס, לאחר שנים של אנונימיות מוחלטת, עקב תפיסות עולם אידאולוגיות וייחודיות של הנהלת המפעל. בנייה – יש מאין – של שפה עיצובית ותוכנית. ליווי הליכי חקיקה. חשיפת מוצרים במסגרת מסיבות עיתונאים בהיקף בינלאומי. הובלת החברה למכירות בהיקף חסר תקדים.
בנייה 'מאפס' של מחלקת דוברות ואתר אינטרנט. ניהול מצבי משבר. גיבוש דרכי חשיפה והתמודדות עם התקשורת לסוגיה. בניית מערך תקשורת בחירום. הכשרת מתנדבים לתפקיד "נאמני תקשורת ואינטרנט" והפעלתם ככותבים לעיתון ולאתר המועצה. הובלת עיתון המועצה לרייטינג שיא.
בנייה מאפס של קמפיין בחירות קשה. גיבוש אסטרטגיה לניצחון. ביצוע 4 קמפיינים שונים ומקבילים בארבעה אזורי בחירה ביישוב. ניצחון ומהפך בסיבוב ראשון. ליווי ראש העיר בקדנציה ראשונה ובחירתו מחדש בתוצאה חסרת תקדים עד אז.